Синці після ін'єкцій, чим лікувати?

Часто як наслідок внутрішньом'язових ін'єкцій на шкірі утворюються синці. Вони можуть бути різного кольору чорні, сині, фіолетові. Якщо судини тонкі і розташовані близько до поверхні шкіри, це практично неминуче.

Можна попросити медпрацівника бути акуратніше, але якщо вже з'явилися синці після ін'єкцій, чим лікувати?

Як з’являються?
Причинами появами синців після ін’єкції може бути:
• Ліки вводили нерівномірно (занадто повільно або швидко).
• Порушено згортання крові.
• Використовувалися неякісні голки.
• Стінки судин дуже тонкі.
• Повільний процес всмоктування лікарського засобу.
Способи лікування
Якщо виникли синці після ін’єкцій, ніж лікувати, щоб прискорити процес щодо вирішення цієї неприємності? В цьому випадку можна використовувати різні засоби. Хтось вважає за краще народні методи, робить компреси і примочки з травами, а хтось кошти з аптеки. На них зупинимося докладніше.
Бальзам «Рескінол»
Справжнє диво-засіб. Відмінно загоює і знімає больові відчуття. Запобігає розвитку запальних процесів, нормалізує обмінні процеси і зволожує шкіру. За своїм лікувальним ефектом значно перевершує більш дорогі аналогічні засоби.
Складається з натуральних компонентів, практично не має протипоказань до застосування. Може використовуватися для дітей. Надає швидку допомогу завдяки правильно підібраному комплексу речовин, що стимулюють регенерацію тканин.
Гепаринова мазь
Її нанесення дозволяє згусткам крові швидше розсмоктуватися, що прискорює процес загоєння.
Троксевазіновая мазь
Знімає набряклість м’яких тканин.
Бодяга і засоби на її основі
Знімають біль і набряклість. Можуть бути у вигляді порошків, гелів, мазей. Мають істотний мінус: часто викликають печіння і подразнення шкірного покриву.